Local
Brandul de încălțăminte Crocs deschide prima locație din regiunea de Nord-Est la Palas și în viitorul proiect RIVUS din Cluj-Napoca
O nouă locație în premieră se va inaugura în ansamblul Palas Iași. Crocs, unul dintre cele mai populare branduri de încălțăminte din lume, cunoscut pentru modelele sale iconice și confortabile, va deschide, în curând, în ansamblul Palas, primul magazin din regiune şi al cincilea din România. Ansamblul mixt din centrul Iașului intră într-o nouă etapă de remodelare după un concept realizat de casa de arhitectură mondială Foster + Partners. Palas va avea o suprafață extinsă de 80.000 mp de spaţii de retail, noi branduri în premieră regională, cele mai noi şi moderne formate flagship stores ale magazinelor ancoră existente, o zonă sport, spații de joacă și centre de entertainment pentru familii, precum şi o extindere a parcului, cu zone interactive și de relaxare. În Cluj-Napoca, brandul va fi prezent în proiectul RIVUS, aflat în dezvoltare.
Locația Crocs din Palasva fi situată în noua zonă dedicată magazinelor cu profil sportiv și urban, care îi va reuni pe unii dintre cei mai relevanţi retaileri în domeniu. Noul spațiu va avea un design arhitectural luminos și primitor, unde se vor regăsi de la clasicii saboți până la cele mai trendy modele. De asemenea, magazinul va include și o zonă dedicată cunoscutelor accesorii Jibbitz™, iar clienții își vor putea personaliza încălțămintea Crocs după propriul stil.
„Palas Iași este o destinație de shopping vibrantă, care îmbină moda, stilul de viață și divertismentul – locul perfect pentru Crocs! Ne dorim să fim acolo unde este energia, iar Palas este inima scenei de retail din Iași. Această locație ne oferă oportunitatea de a interacționa cu o comunitate diversă, care apreciază confortul, exprimarea de sine și distracția – exact valorile Crocs”, au transmis reprezentanții Crocs.
Crocs este unul dintre cele mai cunoscute branduri de încălțăminte din lume, oferind peste 2.000 de modele adaptate tuturor stilurilor și preferințelor. Fondat în 2002, în Colorado, SUA, brandul a devenit celebru datorită materialului revoluționar Croslite, care asigură confort sporit și durabilitate. Astăzi, Crocs este un simbol al stilului relaxat și al expresiei de sine, fiind preferat de milioane de oameni din întreaga lume.

La aproape 13 ani de la inaugurare, ansamblul Palas din centrul Iașului este cea mai performantă dezvoltare comercială din afara Bucureştiului, cu peste 22,2 milioane de vizite în 2024. Noua etapă presupune: creşterea suprafaței de retail până la 80.000 mp închiriabili, prin optimizarea spațiilor existente și amenajarea de noi zone dedicate shoppingului; reamenajarea grădinii Palas cu zone interactive pentru copii, cascade de apă, noi trasee de promenadă; un nou centru de evenimente cu panoramă spre Palatul Culturii și transformarea esplanadei din fața Teatrului Luceafărul într-o agoră publică, cu mai multă vegetație, terase primitoare, amfiteatru în aer liber și locuri special gândite pentru familii.
Reamenajarea Palas Iași este estimată la 80 de milioane de euro, ceea ce va ridica investiția realizată de IULIUS în centrul Iașului la peste 520 de milioane de euro.
RIVUS Cluj-Napoca este un proiect mixed-use sustenabil, care va include cea mai mare zonă de retail din țară, de peste 145.000 mp suprafață închiriabilă. Crocs va avea o locație de peste 60 mp și se numără printre premierele ce se vor fi prezente în proiectul ce va transforma fosta platformă industrială într-un lifestyle center.
Despre Palas Iași
Inaugurat în mai 2012, Palas Iaşi reprezintă cea mai mare investiţie în real estate din estul ţării, în valoare de peste 320 milioane de euro. Situat lângă Palatul Culturii, Palas este primul proiect de tip mixed-use realizat în România şi include: peste 270 de magazine, şapte clădiri de birouri clasa A (75.600 mp), la care se adaugă Palas Campus, cea mai mare clădire de birouri din România, dezvoltată în proximitate (60.000 mp), un centru de evenimente, hotel de 4*, restaurante și cafenele tematice, parc de 50.000 mp, carusel, patinoar sezonier și alte facilități de timp liber, precum și cea mai mare parcare subterană din România, cu peste 2.500 de locuri. Prin mixul inedit și complex de shopping și entertainment, Palas atrage anual peste 22,1 milioane de vizitatori, inclusiv din Republica Moldova.
Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valorea investiţiilor realizate depăşeşte 1,2 miliarde de euro. Portofoliul este compus din două proiecte mixte (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională Iulius Mall (Iaşi, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iaşi) și 15 clădiri office în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. Portofoliul include peste 310.000 mp de spaţii de retail, proiectele fiind lidere de piață la nivel regional, cu peste 70 de milioane de vizite anual. Compania are în dezvoltare alte două proiecte mixte majore de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro.
Despre RIVUS
Proiectul de reconversie urbană RIVUS este o investiție de peste 500 milioane de euro a companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, prin intermediul căreia va fi redată comunității o fostă zonă industrială nevalorificată de 14 hectare. RIVUS se află în etapa de obținere a autorizației de construire, după ce, în luna august, a fost aprobat Planul Urbanistic Zonal de către Consiliul Local. RIVUS va integra: cea mai mare suprafață de retail din România, spații de birouri premium, un nou parc și spații verzi amenajate de peste 52.000 mp, grădină japoneză pe acoperiș, primul centru de arte performative, centre de entertainment pentru întreaga familie, cele mai noi tehnologii cinematografice, două clădiri industriale reconvertite în spații culturale, coworking și servicii, dar și un mix diversificat de restaurante.
Conceptul proiectului RIVUS, primul realizat de renumiții arhitecți olandezi UNStudio implementat în România, este inspirat din ceea ce și-a dorit comunitatea. Descoperă cel mai amplu proiect de reconversie urbană din România pe www.rivus.ro și pe platformele social media: www.instagram.com/rivuscluj www.facebook.com/rivuscluj.
