Connect with us

UMB a contestat atribuirea contractului de construire a autostrăzii Moțca – Tg Frumos, parte din A8

autostrada a8 motca-iasi-ungheni randare proiect - imagini virtuale

Infrastructură

UMB a contestat atribuirea contractului de construire a autostrăzii Moțca – Tg Frumos, parte din A8

Grupul de firme UMB a depus o sesizare la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) împotriva raportului de atribuire privind contractul pentru construirea autostrăzii Moțca – Târgu Frumos, primul tronson din A8 pe sectorul ieșean, conform unei informări a Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR).

Deocamdată, contestația nu este publică. CNIR a anunțat atribuirea contractului pe 30 octombrie către o asociere de firme din România și Bulgaria, liderul asocierii fiind Danlin XXL din județul Neamț. Oferat câștigătoare are o valoare de 4,76 miliarde lei. La procedură au participat alți cinci ofertanți, UMB fiind singura firmă care a contestat rezultatul – cel mai probabil, grupul lui Dorinel Umbrărescu s-a clasat pe poziția a doua în clasamentul licitației.

traseu tronson I intre Motca si Tg Frumos
Traseul Moțca – Tg Frumos. Linia întreruptă la sud de Pașcani e segmentul din A8 care se suprapune cu A7 și face parte din nodul turbion

Porțiunea Moțca -Târgu Frumos are o lungime de 27 kilometri și cuprinde lucrări precum:

  • 3 noduri rutiere (nod Moțca DN 24, Nod Pașcani DJ 208 și nod Târgu Frumos DN 28 B).
  • 36 de poduri și pasaje cu o lungime totală de 8,5 kilometri (pasajul de la km.
  • 27 cu o lungime de 1100 metri)
  • 4 tuneluri cu o lungime totală de 1,7 kilometri

În ceea ce privește celelalte patru tronsoane ale autostrăzii Iașului, parte din A8, situația este următoarea:

Aricole din categoria Infrastructură

Schimbări în trafic:

Cele mai citite articole

To Top