Connect with us

A fost inaugurat Iulius Mall Suceava: investiția se ridică la 40 milioane euro

iulius mall suceava

Investiții private

A fost inaugurat Iulius Mall Suceava: investiția se ridică la 40 milioane euro

Companiile IULIUS şi Atterbury Europe au finalizat procesul de extindere a Iulius Mall Suceava, care își consolidează, astfel, poziția de lider regional în retail și divertisment. Iulius Mall Suceava totalizează 60.000 mp de retail, iar noua zonă comercială aduce, în premieră, cele mai noi concepte de magazine Lefties, Stradivarius, HalfPrice, Reserved, Mohito, House şi Cropp, locaţii de food & beverages, un parc şi 2.400 de locuri de parcare. Mall-ul este o destinație mai verde, datorită zonelor amenajate de la zero cu arbori maturi, investiţie în valoare de 1,85 milioane de euro, conform unui comunicat primit la redacție.

Prin lansarea noului concept, Iulius Mall Suceava introduce noutăţi de retail pe o suprafață de 16.500 mp. Transformarea a presupus atât crearea de spații suplimentare, cât și reconfigurarea și reamenajarea unor zone deja existente. IULIUS și Atterbury Europe au investit 40 de milioane de euro în extindere, iar odată cu acest proiect suma totală investită la Suceava ajunge la 110 milioane de euro.

„Astăzi, avem bucuria de a întâmpina publicul care ne este alături încă din 2008 într-un Iulius Mall extins şi modernizat, adaptat noilor tendinţe în ceea ce privește petrecerea timpului liber. Prin această transformare, ne-am dorit să le oferim vizitatorilor din regiune experiențe noi și acces la branduri de renume, care până acum nu erau prezente la nivel local. Extinderea reflectă și interesul crescut al retailerilor de a se alătura unei destinaţii comerciale cu performanțe constante – doar în anul 2024, mallul a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 8% şi un trafic de 7,5 milioane de vizitatori. Am adus nume noi din moda internațională, dar și servicii utile. O altă surpriză, care va fi cu siguranță pe placul publicului, este zona verde, amenajată cu numeroase specii de arbori şi arbuşti, un spațiu ideal pentru relaxare și evenimente dedicate tuturor vârstelor”, a spus Eduard Marcu, Shopping Center Manager Iulius Mall Suceava.

iulius mall suceava

„Asocierea dintre Atterbury Europe și IULIUS a livrat încă un proiect de referință, iar calitatea și nivelul de detalii vorbesc de la sine. Suntem mândri că facem parte din această etapă importantă și ne bucurăm să prezentăm comunității din Suceava complexul Iulius Mall în varianta proaspăt extinsă, un proiect care a fost livrat în urma unui proces de modernizare și extindere desfășurat în condiții provocatoare. Integrarea noilor branduri, extinderea magazinelor existente, zonele verzi de clasă mondială, accesul optimizat și noile spații de parcare vor consolida Iulius Mall Suceava drept epicentrul orașului. Ținem să le mulțumim chiriașilor existenți pentru loialitate și pentru răbdarea de care au dat dovadă pe durata extinderii și le urăm bun venit noilor noștri parteneri în cea mai bună destinație de retail și divertisment din regiune”, a declarat Roux Gerber, Head of Developments la Atterbury Europe.

Nou la Iulius Mall Suceava:

  • Magazine și formate moderne, printre care department stores și branduri de fashion accesibile, majoritatea în premieră regională: Lefties, Stradivarius, HalfPrice, Mohito, Cropp, House, Hermosa, Reserved (locaţie în curs de amenajare). Alte branduri, deja prezente în mall, şi-au extins suprafeţele şi au venit cu cele mai actuale concepte de amenajare. Surprizele continuă, urmând ca alți retaileri așteptați de suceveni să deschidă magazine în perioada următoare. 
  • Mall-ul este și o destinație mai verde datorită amenajării peisagistice care include 180 de arbori maturi, cu înălțimi de până la 12 metri, și 37.000 de arbuști și plante decorative, precum și gazon pentru trafic intens, pe care vizitatorii se pot relaxa. Arborii şi zonele verzi se regăsesc şi în insulele şi sensurile giratorii ale zonelor de acces. Parcurile fac parte din semnătura IULIUS, iar noua amenajare de la Iulius Mall Suceava a presupus o investiţie de 1,85 milioane de euro.
  • Noi concepte de dining: oferta de food & beverage a Iulius Mall Suceava este completată de un restaurant cu profil asiatic, o cafenea şi o cofetărie, care îşi vor primi clienţii inclusiv pe terasele cu privelişte spre zona verde. În plus, un restaurant de tip drive-thru se va deschide în perioada următoare.
  • Parcare extinsă şi acces rutier eficientizat: 9,3 milioane de euro au fost investiţi în realizarea unei noi parcări, dar şi în modernizarea celei existente, precum şi în reorganizarea accesului rutier. Astfel, numărul locurilor de parcare aproape s-a dublat, ajungând la 2.400, accesele pietonale și conexiunile rutiere au fost optimizate şi a fost amenajată o nouă staţie de călători pentru transportul în comun. Parcarea va fi în continuare gratuită.

Iulius Mall Suceava are acum 120 de locaţii, iar printre retailerii noi se numără:

  • Fashion: Lefties, Stradivarius, HalfPrice, Reserved, Mohito, Cropp, House, Escudo, Hermosa, CCC (relocare pe o suprafaţă extinsă, concept nou de magazin)
  • Restaurante & Cafenele: Chin Chin, Zireto Caffe, Plaisir du Chocolat, Crazy Bubble, FryDay Drive-Thru (inaugurare în vară)
  • Accesorii, Home & Lifestyle: Casa Mereuţă, Samsonite (relocare pe o suprafaţă extinsă, concept nou de magazin), Contakt Premium, Ishield
  • Parfumerie & Cosmetice: D&P Perfumum, Infinite Love, Daima Cosmetics
  • Servicii: Empire Salon, Inmedio, Videt
  • Sport: centru de fitness (inaugurare viitoare)
  • Concerte, Cat Show, expoziţie interactivă pentru copii şi incursiuni în Univers cu ajutorul realității virtuale
iulius mall suceava

Iulius Mall Suceava a pregătit trei zile de surprize și evenimente pentru toată familia:

  • Joi, 15 mai: brandurile îi aşteaptă pe clienţi cu promoţii şi surprize la cumpărături
  • Vineri, 16 mai: concert Killa Fonic
  • Sâmbătă, 17 mai: concert Smiley
  • Duminică, 18 mai, ziua dedicată familiei: spectacol Gașca Zurli; ateliere de creaţie pentru copii; wax hands – copiii vor crea mulaje din ceară ale mânuţelor
  • 17 – 18 mai: WCF International Cat Show, competiţie dedicată felinelor

În plus, Iulius Mall a pregătit o lună întreagă cu expoziții, jocuri și instalații interactive pentru toată familia. În perioada 15 mai – 15 iunie, copiii sunt așteptați la First Kids on Mars, o expoziție interactivă și educativă unde cei mici învață despre sistemul Solar și planeta Marte.

Iar la locul de joacă digital Cosmos, cei mici și cei mari explorează Universul, prin intermediul realității augmentate și a VR-ului.

Despre Iulius Mall Suceava

Iulius Mall Suceava face parte din reţeaua naţională cu acelaşi nume, deţinută de companiile IULIUS şi Atterbury Europe. Inaugurat în anul 2008, mall-ul include peste 120 de locaţii, cel mai mare multiplex cinema din nordul țării, cu 8 săli, food court cu peste 1.200 de locuri, hypermarket, club de bowling și biliard. Iulius Mall Suceava a obţinut în 2024 certificarea LEED Platinum, nivelul maxim de certificare LEED acordat de U.S. Green Building Council.

Despre IULIUS

Compania IULIUS este dezvoltator și operator real estate specializat în proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valoarea investiţiilor realizate în România depăşeşte 1,2 miliarde de euro.

Portofoliul său cuprinde 240.000 mp de birouri clasa A şi peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium). Proiectele sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.

Împreună cu Atterbury Europe, compania IULIUS dezvoltă proiectul mixed-use RIVUS de la Cluj-Napoca, investiţie estimată la jumătate de miliard de euro. IULIUS mai are în dezvoltare un proiect mixed-use la Constanţa, precum şi remodelarea şi extinderea ansamblului Palas Iaşi.

Atterbury Europe

Atterbury Europe este o companie privată olandeză de investiții imobiliare, administrare de active și dezvoltare, cu focus pe Europa Centrală și de Est. Încă de la înființarea sa în 2014, Atterbury Europe a realizat investiții în trei ţări (Cipru, Serbia și România), reprezentând active brute cu o valoare de piață ce depășeşte 2 miliarde de euro.

Atterbury Europe dezvoltă sau co-dezvoltă proprietăți de top cu destinație mixtă, comerciale și de retail, fiind mândră să creeze destinații de shopping care devin inima comunității. Atterbury Europe consideră că amenajarea de spații, inclusiv peisaje verzi, care aduc oamenii împreună este esențială pentru construirea unor comunități puternice și sustenabile. Sediul central al Atterbury Europe se află în Țările de Jos, iar compania este reprezentată în fiecare jurisdicție operațională prin angajați direcți și/sau parteneriate de tip joint venture.

Aricole din categoria Investiții private

To Top