Connect with us

Aeroportul Iași are o nouă identitate vizuală: „Dorim să inspirăm mișcarea”

terminal t4 iasi

Local

Aeroportul Iași are o nouă identitate vizuală: „Dorim să inspirăm mișcarea”

Aeroportul Iași și-a lansat noua identitate vizuală, rebrandingul fiind realizată de către o firmă ieșeană (Innerpride), în baza unui contract încheiat anul trecut. Potrivit șefilor aerogării, rebrandingul a fost necesar în contextul creșterii mobilității și dezvoltării fără precedent.

„Noua identitate vizuală este modernă, vie, memorabilă, cuprinde elemente ce se integrează perfect în noul concept arhitectural al aeroportului dar și cu viziunea noastră de creștere a vizibilității brandului AEROPORTUL IAȘI la nivel național și internațional”, a declarat directorului aerogării ieșene, Romeo Vatră.

Conform oficialilor Aeroportului, semnătura grafică este compusă dintr-un logotip (cuvântul AEROPORTUL) creat special pentru aeroport, plecând de la fontul corporate, și un simbol ce reprezintă o transliterare a cuvântului „IASI”, în care literele compun o mișcare ascendentă și fluidă, evocând experiența redefinită a pasagerilor.

aeroport iasi lansare brand nou

„Povestea prin care a fost creionată noua identitate a Aeroportului este rodul creativității echipei de la Innerpride, ce s-a remarcat prin originalitate, flexibilitate, atenție la detalii și inteligență în a îmbina perfect experiența proprie cu nevoile și așteptările noastre”, a mai spus Romeo Vatră.

Potrivit lui George Nisoiu, CEO Innerpride, noua semnătură grafică s-a născut la intersecția dintre aceste două deziderate, al unicității și al emoției. „Fiecare proiect de branding este unic, fiecare vine cu provocările lui emoționale și creative. AEROPORTUL IAȘI a însemnat, pe lângă un proces complex, și o puternică miză personală, fiind și eu parte a comunității pe care acest brand o va reprezenta. Ceea ce ne-am dorit, încă de la început, a fost să definim ceva unic, ceva care să reprezinte AEROPORTUL fără echivoc și nu o metaforă generică, oricât de corectă ar fi fost ea strategic și vizual”, a spus șeful Innerpride.

Noul brand a fost lansat cu mult festivism (video), în cadrul unui eveniment care a avut loc în Terminalul T4 și la care au participat câteva sute de invitați. Fiind deja campanie electorală, liderii PNL Iași au politizat excesiv evenimentul, în încercarea de a atrage capital electoral, la fel ca în cazul inaugurării lucrărilor la Terminalul T4, terminal care va fi deschis pe 31 martie.

O controversă iscată în mediul online constă în faptul că, odată cu lansarea noului brand, Aeroportul Iași a decis să renunțe la o pagină de Facebook cu aproape 65.000 de urmăritori și lansat o nouă pagină. „Probabil ați observat, pagina noastră nu a mai putut fi administrată corespunzător. Nu cunoaștem motivele restrictionării, raportările noastre au rămas fără răspuns. Se pare că IASI Airport nu este singura pagină de business afectată, pentru care din păcate nu s-a găsit o rezolvare”, este reacția Aeroportului la o întrebare în acest sens lansată de un ieșean. „Nici un sens!”, a replicat un alt internaut la explicațiile aerogării ieșene.

„Dar noua pagină nici măcar custom Facebook URL sau verified badge nu are (condiție obligatorie pentru un ditamai aeroportul care va fi căutat de o mulțime de oameni)”, a spus un ieșean, specialist în social media.

Rămâne de văzut ce soartă va avea pagină veche de Facebook a Aeroportului Iași, unii opozanți politici ai PNL comentând deja că aceasta ar urma să fie administrată în interesul liberalilor ieșeni.

[P] Apartamente de vânzare și închiriat pe evo-imobiliare.ro

Urmărește știrile APIX.ro pe WhatsApp

Editor al publicației APIX.ro, lucrează în presă din anul 2005. De-a lungul timpului, a colaborat cu instituții de presă centrale și locale.

Articole din categoria Local

Hover Image with Link

Trafic

Facebook

Tu știi în ce cartier stai?

Cele mai citite articole din ultima lună:

To Top