Connect with us

Conceptul Family Market al Iulius accelerează: vânzări în creştere și un nou proiect la Tomești

family market tomesti
Articol susținut de IULIUS

Investiții private

Conceptul Family Market al Iulius accelerează: vânzări în creştere și un nou proiect la Tomești

Formatele de retail de proximitate prind avânt în România, situaţie demonstrată atât de rezultatele financiare pe care astfel de proiectele le înregistrează, cât şi de investiţiile viitoare anunţate. La noi în ţară, segmentul de proximitate este unul ditre cele mai dinamice, cu o creștere anuală estimată la 7-10%. Iar piaţa de profil din Iaşi nu face excepţie. La trei ani distanţă de la deschiderea primelor sale retail park-uri, Iulius, deşi specializată în ample dezvoltări mixte cum este Palas, pariză în continuare şi pe conceptul Family Market. Impulsionată de rezultatele în creştere, compania a anunţat că anul acesta va începe lucrările de construcţie la al treilea proiect de acest tip.

După ce proiectele Family Market din Bucium şi Miroslava și-au consolidat prezența pe piață, raportând o creștere a vânzărilor de până la 33% în 2024 şi cu 37% mai mulţi vizitatori, Iulius a găsit potențial de dezvoltare și în comuna Tomești. De curând, reprezentanții companiei au anunțat o investiție de 28 milioane de euro într-un nou concept de Family Market, dublu ca suprafaţă faţă de primele două.

Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market, declarase anterior că centrele de retail și-au fidelizat clienții, iar retailerii prezenți vin constant cu noutăți și îşi calibrează oferta în funcție de așteptările clienților.Mai mult, au apărut sevicii noi, cum este centrul de fitness Stay Fit Gym din Miroslava, şi retailerul dm drogerie markt, în ambele locaţii.

Rezultatele bune continuă, astfel că, în primele patru luni ale anului 2025, s-a înregistrat o creștere de 24% a vânzărilor la Family Market Bucium și de 16% în cazul Family Market Miroslava. „Faptul că Family Market marchează, pentru al doilea an la rând, creșteri, dovedește eficiența acestui format și interesul comunității de a avea în proximitate servicii de utilitate zilnică. Pregătim în comuna Tomești următorul Family Market, cu o suprafață închiriabilă extinsă, de aproximativ 16.000 mp, care să ofere un mix personalizat de facilități, similar cu cel de care dispun locuitorii din Bucium și Miroslava. Comunitatea ne poate trimite sugestii privind serviciile și facilitățile pe care locuitorii din zonă și le doresc aproape de casă. Formularul este accesibil pe platforma www.family-market.ro.  

Noul Family Market din Tomeşti va include un supermarket, dar și servicii și locații ale producătorilor locali: magazine de modă, articole sport și home&deco, pet-shop, farmacie, servicii medicale, coafor & barber shop, băcănie, cofetărie, carmangerie, croitorie și curățătorie, articole de grădină, florărie etc. Proiectul este centrat pe familii, astfel că va include un spațiu de joacă pentru copii, o sală de fitness, un parc de circa 10.000 mp, un restaurant de tip drive-thru și locații de food și cafenele.

Din 2023, cele două proiecte Family Market – Bucium și Miroslava – sunt operate într-un parteneriat joint venture 50-50 de IULIUS și grupul de investiții româno – american W&E Assets.

Aricole din categoria Investiții private

Schimbări în trafic:

Cele mai citite articole

To Top