Connect with us

Primăria Iași caută specialiști în urbanism: concursul are loc în luna iunie

functionar la munca - poza generata cu model AI

Local

Primăria Iași caută specialiști în urbanism: concursul are loc în luna iunie

Primăria Iași a lansat un concurs de recrutare pentru anagajarea a doi inspectori în cadrul Direcției Arhitectură și Urbanism. Ambele posturi sunt la Compartimentul Autorizare Rețele – acest departament a fost afectat de plecările din ultimele luni de la Primărie, în contextul unor pensionări „forțate” de o decizie a Curții Supreme (funcționarii aveau decizii de pensionare, dar au continuat să lucreze în administrația locală).

Persoanele interesate pot depune dosare până pe 2 iunie: proba scrisă va avea loc pe 19 iunie, iar cea a interviului 5 zile mai târziu. Potrivit Primăriei, candidații trebuie să aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice (ramurile de inginerie civilă sau arhitectură și urbanism) de minimum 7 ani.

Detalii complete despre biografia acestui concurs, dar și despre alte campanii de recrutare ale Primăriei puteți consulta pe site-ul municipalității în secțiunea specială dedicată în acest sens.

Care sunt atribuțiile postului de inspector:

  • Verifică, redactează și eliberează certificatele de urbanism, în conformitate cu documentațiile de urbanism, legal aprobate, legislația în domeniu și procedurile legale;
  • Verifică, redactează și eliberează (vizează spre neschimbare) autorizațiile de construire în conformitate cu legislația în vigoare, cu respectarea prevederilor certificatului de urbanism și ale documentațiilor de urbanism legal aprobate, și a procedurilor legale.
  • Răspunde, în conformitate cu legislația în vigoare pentru toate documentele pe care le întocmește și/sau semnează.
  • Întocmește răspunsuri la petițiile cetățenilor referitoare la documentații instrumentate de ocupantul prezentei funcții.
  • Asigură dezvoltarea sistemului de control intern/managerial la nivelul structurii din care face parte.
  • Participă la elaborarea de proceduri pentru activitățile ce sunt necesar a fi procedurate, în vederea asigurării dezvoltării S.C.I.M. la nivelul structurii din care face parte.
  • Identifică riscurile asociate activităților pe care le desfășoară, în vederea realizării obiectivelor specifice structurii din care face parte.
  • Evaluează gradul de risc pentru activitățile pe care le desfășoară în vederea realizării obiectivelor specifice.
  • Propune măsuri pentru diminuarea riscurilor identificate și le înaintează conducerii spre avizare.
  • Îndeplinește obligațiile care îi revin în domeniul securității și sănătății în muncă, așa cum sunt prevăzute în Regulamentul intern al aparatului de specialitate a Primarului Municipiului Iași: (a) nivel calitativ: Din punct de vedere tehnic va respecta prevederile Regulamentului Local de Urbanism aferent P.U.G., a documentațiilor de urbanism avizate, aprobate și a legislației în vigoare și (b) nivel cantitativ: Procesarea unui număr de documentații care să permită verificarea acestora în așa fel încât actul să fie emis cu respectarea legislației în vigoare.
  • Participă și acordă consultații în cadrul programului intern de audiențe – consultare de specialitate atât în cadrul serviciului cât și la nivelele superioare;
  • Suplinește din sarcinile personalului Direcției încadrat la celelalte birouri/servicii/compartimente/sectoare la solicitarea Arhitectului Șef
  • Se conformează dispozițiilor date de șefii ierarhici cu excepția cazurilor când consideră că sunt ilegale, în acest ultim caz motivând în scris decizia luată.

Aricole din categoria Local

Schimbări în trafic:

Cele mai citite articole

To Top