Connect with us

OCPI, Poliția Locală și Direcția de Urbanism: interacțiunea cu publicul – online

Utile

OCPI, Poliția Locală și Direcția de Urbanism: interacțiunea cu publicul – online

Autoritățile locale au luat mai multe măsuri de prevenție care afectează activitatea de relații cu publicul a unor instituții avizatoare în domeniul urbanismului. Măsurile sunt luate cu scopul de a preveni răspândirii Covid-19 (coronavirus).

APIX.ro vă prezintă principalele măsuri:

Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară:

  • publicul nu va mai avea acces în incinta oficiului urmând ca primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor să se facă prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poșta. Perioada este 12 martie – 31 martie 2020
  • până la finalul acestei luni, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail si prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00.
  • Numerele de telefon și adresele de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Iasi sunt următoarele: 0232 316797 și is@ancpi.ro (biroul de la Iași) și 0232 718995 și bcpi.pascani@ancpi.ro (biroul de la Pașcani)

Poliția Locală, serviciul urbanism:

  • polițiștii recomandă interacțiunea de la distanță prin intermediul adresei de mail  politialocalais@yahoo.com sau la numerele de telefon/fax 0232/231.608; 0232/231.617; 0232-231617.
  • Prezentarea la sediul Poliției Locale Iași cu documentațiile solicitate de către lucrătorii Serviciului Contol Urbanism: acestea se vor depune la registratură sau  la ofițerul de serviciu al instituției.
  • „Pentru celelalte probleme, neclarități sau informații, vă rugăm să folosiți comunicarea electronică sau  telefonică” – spun polițiștii.

Primăria Municipiului Iași

  • unele licitații pentru locuri de parcare au fost anulate. Urmărește AICI procedurile
  • Direcția de Exploatare Patrimoniu va organiza procedurile de închiriere a locurilor de parcare doar în sistem online – este o altă măsură anunțată de Primărie, dar municipalitatea nu precizat cu exactitate cum va fi implementată o astfel de măsură
  • Direcția de Arhitectură și Urbanism a Primăriei Municipiului Iași recomandă cetățenilor interacțiunea la distanță prin intermediul adreselor de e-mail informatii@primaria-iasi.ro și urbanism@primaria-iasi.ro sau a numărului de telefon 0232.267.882, interioarele 126, 252, 104 și 169. Completările documentațiilor se vor depune în continuare la Registratura Primăriei Municipiului Iași, iar pentru celelalte probleme (neclarități, întârzieri ale actelor etc.), ieșenii sunt rugați să folosească modalitățile electronice și telefonice de comunicare

Alte articole din categoria Utile

EXCLUSIV apix.ro:

Mobilitate urbană

Facebook

Tu știi în ce cartier stai?

Cele mai citite articole din ultima lună:

To Top