Local
Palas Iași: un nou record de peste 116.000 vizite într-o zi, noi concepte de magazine inaugurate și viitoare premiere regionale
Palas continuă să fie unul dintre cele mai relevante proiecte mixed-use din afara Capitalei, componenta sa de retail având rezultate ce o plasează în topul celor mai performante centre de comerciale din România. Într-un material publicat recent în Ziarul Financiar, Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS, a declarat: „Suprafața închiriabilă a Palas Iaşi s-a extins în acest an cu 4.000 mp, complexul raportând o creștere cu 13% a vânzărilor faţă de anul trecut şi un trafic mediu de 60.000 vizite/zi, cu un record de peste 116.000 vizite într-o singură zi, în luna octombrie. În primele 9 luni ale anului, Palas a fost vizitat de 16,2 milioane de oameni”.
IULIUS estimează că în 2023 va avea peste 70 de milioane de vizite la nivel de reţea și că doar în acest an, în toate proiectele, au fost inaugurate 63 de magazine.
În Palas, în ultimele luni au fost inaugurate mai multe locații premium – Intimissimi Donna, Intimissimi UOMO, Calzedonia -, însă cel mai așteptat a fost retailerul german Peek & Cloppenburg, dispus pe o suprafaţă de 3.400 mp, amplasat pe două niveluri.
În continuare, în Ansamblul Palas urmează să se inaugureze încă două locații premium, care vor fi tot premiere în regiune: parfumeria Obsentum, brandul internațional de fashion Hugo Boss, dar și nou concept de divertisment în lumea jocurilor arcade interactive – Hype.