Connect with us

Remodelarea Palas creează oportunități pentru afacerile locale din HoReCa, prin includerea de noi restaurante şi cafenele tematice

proiect remodelare palas randari
Articol susținut de IULIUS

Local

Remodelarea Palas creează oportunități pentru afacerile locale din HoReCa, prin includerea de noi restaurante şi cafenele tematice

De 25 de ani, reţeaua de centre comerciale IULIUS este pepiniera unor branduri românești de succes din HoReCa. De la Mado, care a debutat odată cu inaugurarea din 2000 a Iulius Mall Iași, până la Mesopotamia, Spartan, Fryday sau Yumm, lansate în Iulius Mall Suceava, numeroase concepte locale s-au transformat în lanțuri naționale cu zeci de locaţii. Remodelarea Palas, realizată dupa conceptul arhitectural semnat de Foster + Partners,  aduce oportunități şi pentru antreprenorii locali: IULIUS va extinde conceptele gastronomice și va facilita, astfel, dezvoltarea unei noi generații de afaceri HoReCa de succes.

proiect remodelare palas randari

Noul Palas va include magazine mai mari şi moderne, branduri în premieră şi spații dedicate socializării, în linie cu tendința europeană a proiectelor mixed-use care urmăresc să creeze contexte și experiențe pentru comunitate. Printre noutăţi: un Atrium reconfigurat, cu mai multă lumină naturală, cu insule verzi și zone de recreere; o piațetă interioară–exterioară cu fațadă vitrată spre Palatul Culturii; cascade în aer liber şi zone interactive pentru copii, în parc, iar esplanada Teatrului „Luceafărul” va deveni o agora cu vegetație, terase și amfiteatru în aer liber.

proiect remodelare palas randari

Procesul de transformare înseamnă şi noi concepte de restaurante și cafenele tematice. Acest lucru deschide oportunități pentru antreprenorii locali dornici să își lanseze sau să își dezvolte formatele într-una dintre cele mai puternice reţele comerciale din România.

„IULIUS a fost punctul de plecare pentru numeroase concepte HoReCa extinse, acum, la nivel național. Printre acestea se numără: Mado, cu primul restaurant deschis la Iulius Mall Iaşi, în 2000 şi care are acum 15 locaţii în ţară; Mesopotamia a ajuns la 78 de locații, după ce, în urmă cu 15 ani, debuta în Iulius Mall Suceava. Spartan, Fryday şi Yumm sunt alte afaceri locale lansate în mall-ul din Suceava şi care numără zeci de locaţii în ţară. Prin extinderea conceptelor gastronomice din Palas, dorim să le oferim antreprenorilor locali oportunitatea de a-şi dezvolta ideile”, a declarat Gabriel Iaţco, Shopping Center Manager Palas.

Ce aduce transformarea Palas pentru sectorul HoReCa?

În primul rând, mai multe locații și o varietate mai mare de concepte, de la bistrouri și cafenele artizanale, la fast-casual modern și experiențe tematice. Ținta este un mix echilibrat între branduri consacrate și inițiative locale cu identitate puternică.

„Vrem ca Palas să rămână o destinaţie a experienţelor culinare memorabile. Avem deja o serie de locaţii concept, apreciate de public, iar prin proiectul de remodelare vrem să continuăm să punem pe hartă creativitatea antreprenorilor locali din HoReCa şi să oferim publicului experiențe complete, de la cafeaua de dimineață, la cina de după birou, de la street-food reinterpretat, la seri tematice. Antreprenorii locali au reprezentat întotdeauna o pepinieră de idei şi iniţiative de business care au dat naștere unor concepte aparte. Vedem tot mai multe proiecte curajoase, pe care alegem să le susținem și să le ajutăm să crească în mall-urile IULIUS”, a subliniat Gabriel Iaţco.

proiect remodelare palas randari

Spațiu pentru experienţe memorabile

Antreprenori locali și grupuri cu viziune pe termen lung, care dezvoltă concepte originale, pot să își aducă viziunea în Palas. Operatori de casual dining, fast-casual modern, specialty coffee, desert & bakery artizanal, concepte healthy-oriented, gastro-puburi contemporane, wine & tapas, dar şi alte concepte își pot găsi la Palas locul de dezvoltare și experimentare.

„Ne concentrăm pe parteneriate strategice, calibrând soluţiile comerciale şi operaţionale pentru a susţine concepte care aduc plus valoare comunităţii şi performanţă pe termen lung pentru partenerii noştri”, a completat managerul Palas.

proiect remodelare palas randari

Proiectul de remodelare a început cu prima etapă, care vizează esplanada Teatrului pentru Copii și Tineret „Luceafărul”, unul dintre punctele principale de acces în Palas. Aici, în subteran, vor fi amenajate spații de retail, conectate cu Atriumul Palas, și noi locuri de parcare. Ulterior, esplanada va redeveni zonă verde, unde vizitatorii vor găsi un amfiteatru urban, restaurante și terase, precum și facilități pentru familii. Conceptul arhitectural semnat de Foster + Partners presupune o transformare completă a Atriumului, reamenajarea parcului şi a unui nou centru de evenimente, precum şi adăugarea de opţiuni de petrecere a timpului liber, entertainment şi branduri în premieră.

proiect remodelare palas randari


 

Aricole din categoria Local

Schimbări în trafic:

Cele mai citite articole

To Top