Connect with us

Al doilea contract de lucrări pentru A7: o firmă ieșeană, parte din asocierea câștigătoare

Trafic

Al doilea contract de lucrări pentru A7: o firmă ieșeană, parte din asocierea câștigătoare

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a stabilit câștigătorul pentru lotul II din primul tronson al autostrăzii A7 (Ploiești – Buzău), respectiv un segment de peste 28 km între localitățile Mizil și Pietroasele.

Potrivit anunțului CNAIR, liderii asocierii câștigătoare sunt firmele Coni SRL (România) și Trace Group Hold PLC (Bulgaria), alături de subcontractanții: Elektra Invest (București), Eckon (Teleorman), Terra Silva (Dolj), Danavi (Iași), Institutul de Arheologie Vasile Parvan, EPC – Consultanță de Mediu (București), Viaponte Rom (București) și CIS Gaz (Mureș).

În ceea ce privește firma ieșeană implicată în asociere, Danavi este o companie înființată în 2000, iar asociatul unic este Alexandru Frăsinenanu. Potrivit informațiilor APIX.ro, societatea este specializată în servicii de deminare, cercetare teren și detectare muniții neexplodate. În portofoliul companiei apar numeroase contracte în relație cu proiecte de infrastructură derulate la nivel național.

Asocierea româno-bulgară are la dispoziție 20 de luni, după semnarea contractului, pentru a construi cei 28,35 de km ai Lotului 2, cuprins între localitățile Mizil și Pietroasele. Contractul în valoare de 1,249 miliarde de lei fără TVA, prevede inclusiv construcția a 20 de poduri. Lucrările vor putea începe abia după ce se semnează contractul, în condițiile în care nu vor exista contestații la procedură.

În licitația din care fac parte loturile în cazul cărora au fost stabiliți câștigătorii, mai este și un al treilea lot, respectiv segmentul cuprins între Nod Dumbrava pe A3 București – Ploiești -> Mizil: 21 km, cu o valoare a contractului cuprinsă între 1,6 și 1,9 miliarde lei.

Tronsonul Ploiești – Buzău este cel mai mic sector al autostrăzii A7, în condițiile în care are doar 63 km față de celelalte sectoare: Buzău – Focșani (83 km), Foșcani – Bacău (96 km) și Bacău – Pașcani (77 km). În proiectul de construire a tronsonului Ploiești – Buzău sunt prevăzute 6 noduri rutiere, 42 de poduri/pasaje/viaducte, 4 parcări/spații de servicii și 2 centre de întreținere. Perdele forestiere de-a lungul întregii autostrăzi și stații de încărcare pentru vehicule electrice în spațiile de servicii.

Articole din categoria Trafic

Trafic

Facebook

Tu știi în ce cartier stai?

Cele mai citite articole din ultima lună:

To Top