Connect with us

Iașul, în topul orașelor cu suprafețe moderne de retail: ce premiere vor fi în această toamnă la Palas

Articol susținut de IULIUS

Local

Iașul, în topul orașelor cu suprafețe moderne de retail: ce premiere vor fi în această toamnă la Palas

Recent, presa de specialitate a realizat un top al orașelor din România în funcție de suprafața spațiilor moderne de retail, iar locul patru este ocupat de Iași, centrul regional cu populația cea mai mare, după București, conform site-ului Economedia. Capitala Moldovei a devenit un reper pentru retailerii internaționali, prin intermediul ansamblului Palas, care s-a impus ca un centru regional de shopping și lifestyle, cu numeroși clienți inclusiv de peste Prut. La începutul anului, mai multe branduri au anunțat inaugurări în premieră în regiunea Moldovei, la Palas, care vor avea loc în toamnă.

Ansamblul Palas s-a impus la nivel național ca fiind proiectul preferat de retailerii internaționali care își doresc să se extindă în afara Capitalei. Astfel, Peek & Cloppenburg, Hugo Boss, Obsentum și Grupul Calzedonia sunt cei cinci retaileri high-end care urmează să își inaugureze locații în Iași.

Peek & Cloppenburg va fi prezent cu un flagship store ce va ocupa o suprafață generoasă de aproximativ 3.600 mp, dispusă pe două niveluri. Brandul va aduce colecțiile caselor de modă apreciate la nivel internațional și a designerilor celebri. Peek & Cloppenburg este unul dintre cei mai apreciați retaileri de modă din Europa, cu o rețea de peste 160 de magazine, în 16 țări.

Un alt brand care va inaugura prima sa locație din nord estul României, în Palas, este Hugo Boss. Fiind unul dintre liderii pieței premium de fashion, Hugo Boss promite să ofere o experiență luxury începând din această toamnă.

Şi parfumeria de nișă Obsentum a anunțat că va deschide o locație în ansamblul Palas. Aceasta va fi o premieră în regiune, iar ieșenii vor găsi în magazin branduri precum: La Mer, Jo Malone London, Initio, Parfums de Marly, Frederic Malle, Tiziana Terenzi, V Canto, Memo, Jul et Mad, Laurent Mazzone, Atelier des Ors.

Un alt nume important din industria de fashion care va deschide la Iași trei magazine este Grupul Calzedonia. În galeria Palas, se vor inaugura în perioada următoare: Calzedonia, Intimissimi și Intimissimi UOMO. Grupul italian este unul dintre cei mai puternici retaileri de modă din lume.

Ansamblul Palas își diversifică nu doar oferta de fashion, ci adaugă în paleta de servicii o nouă atracție pentru tineri: Hype Palas.Grupul Kiddo, companie specializată în dezvoltarea de centre de joacă pentru copii şi tineri, va introduce, la Palas, un concept de divertisment în premieră în Romania şi un suflu nou în lumea jocurilor arcade interactive. Hype Palas va transporta vizitatorii într-o altă lume, cu jocuri precum Pac-Man sau Snake, reinterpretate. Aici se vor putea recrea împreună cu prietenii, familia sau colegii de birou, testându-și condiția fizică, agilitatea mentală și abilitățile de rezolvare a problemelor.

Pe lângă brandurile internaționale care urmează să se inaugureze anul acesta, în proiectul mixed-use au loc și alte reconfigurări: dm Drogherie markt se extinde, iar brandul românesc de bijuterii Teilor va redeschide într-o locație mai amplă, cu cea mai nouă identitate a sa.

Apartamente de vânzare Iași: oferte actualizate

Descoperă LAPIS Residence - un ansamblu rezidențial de top

Articole din categoria Local

To Top