Local
Brandul Iașului, printre medaliații cu aur la cel mai important concurs de profil din Europa
Brandul orașului Iași a câștigat medalia de aur la cel mai important concurs de branding din Europa, Transform Awards Europe 2023, a anunțat Agenția Namogo.
„Identitatea de brand Iași – orașul creatorilor a primit locul întâi aseară, la Londra, în cadrul galei de decernare a premiilor care au reunit unele dintre cele mai mari agenții de branding din lume precum Interbrand, Landor & Fitch, Pentagram sau Lantern”, au arătat reprezentanții agenției pe pagina de Facebook.
Brandul orașului a fost nominalizat la „Best place or nation brand” și a concurat cu alte două proiecte ale unor agenții din Londra. În cadrul concursului au fost acordate aproape 50 de medalii de aur pe diverse categorii și secțiuni.
- Citește și Brandul Iașului: a fost lansat un ghid detaliat de utilizare a identității vizuale a orașului
Potrivit sursei citate, juriul, format din peste 30 de specialiști în domeniu de la companii precum Twitter, Adidas, Nestlé sau Bayer, a apreciat versatilitatea identității vizuale care celebrează numele orașului într-un mod unic și creativ, permițând explorarea în diferite siluete și expresii spațiale. „Identitatea arată schimbarea prin care trece orașul și viziunea orientată spre industriile creative”, a precizat Namago.
„Identitatea este alcătuită din logo-ul Iașului (marca de brand), paleta oficială de culori, sistemul tipografic, stilul fotografic, elementele de design (cadre foto, pattern-uri etc.) și felul standardizat în care acestea se folosesc împreună sau separat”, se arată pe site-ul brand.destinationiasi.ro.