Local
ISU Iași: Dosarul pentru avizul de securitate la incendiu poate fi depus online
Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Iași a anunțat că cei care intenționează să obțină avizul de securitate la incendiu pot depune documentația și în mediul electronic, dar cu o condiție.
„Cererea pentru emiterea avizului de securitate la incendiu și documentația aferentă pot fi transmise și în format electronic doar în condițiile în care acestea sunt semnate electronic de către toate persoanele semnatare autorizate”, se arată într-un anunț publicat pe site-ul ISU Iași.
Potrivit sursei citate, documentele trebuie trimise pe adresa oficială de e-mail a inspectoratului: isujiasi @ gmail.com. „În lipsa semnăturilor electronice autorizate, procedura de avizare-autorizare nu va fi inițiată pentru documentația transmisă”, au mai precizat reprezentanții ISU Iași.
Citește mai multe despre:
- atribuțiile principale ale ISU în domeniu
- legislația specifică în procedura de avizare sau autorizare
- descarcă formulare tipizate pentru emiterea de autorizații sau avize
Emiterea avizelor nu presupune și plata de taxe. „Asigură verificarea de conformitate cu prevederile reglementărilor tehnice în vigoare a măsurilor de apărare împotriva incendiilor adoptate în documentațiile tehnice ale lucrărilor de construcții, pentru îndeplinirea cerinței esențiale securitate la incendiu și realizarea adăposturilor de protecție civilă”, este principala atribuție a ISU în ceea ce privește emiterea acestui aviz.