Local
Palas, proiectul mixed-use care încurajează antreprenorii locali
Compania IULIUS a sprijinit dintotdeauna antreprenorii locali, care au avut idei îndrăznețe, motiv pentru care a demarat și programul Go Local, prin care aceștia au făcut un pas important pentru business-urile lor. Prin intermediul acestuia, antreprenorii locali pot să își deschidă o locație într-unul dintre proiectele IULIUS din Iași, Timișoara, Cluj sau Suceava, dar beneficiază şi de un pachet personalizat de avantaje. Mai multe informații despre Go Local, puteți afla accesând site-ul www.iuliuscompany.ro/golocal.
Sebastian Mahu, Head of Asset Management Iulius, explică de ce există un interes major în accesarea programului: „Cei care aplică pentru Go Local şi îndeplinesc un minimum de cerinţe pot beneficia de avantaje precum scutirea temporară de la plata chiriei sau reduceri, flexibilitate la durata contractului, campanii de promovare şi consultanţă integrate. Ca atare, interesul antreprenorilor este foarte mare”. Rose Cotton Boutique – Palas Iași , Play Smart, Smart Ballon – Iulius Mall Suceava, Caffe Alé – Palas Iași – sunt câteva dintre business-urile care au intrat în proiectele IULIUS, datorită Go Local.
*** O galerie pe două niveluri dedicată antreprenorilor locali *** Go Local, un program special cu pachete de beneficii personalizate pentru business-urile autohtone *** târguri cu participanți exclusiv ***
2022 a fost menționat în presa de specialitate ca fiind „anul antreprenorilor locali”, iar asta s-a simțit și din faptul că publicul a arătat un interes mai mare pentru magazinele cu produse autohtone. Astfel, galeria situată la nivelurile -1 și -2 sub hipermarketul Auchan din ansamblul Palas găzduiește zona dedicată antreprenorilor autohtoni. Spre exemplu, produsele din carne cu specific bucovinean, expuse la Cămara lui Baciu, locație aflată la nivelul -1, au reușit să atragă numeroşi clienți fideli. Aceștia găsesc aici și alte bunătăți din cămara bunicii: zacusca de hribi, dulcețuri de afine și merișoare, cozonaci, păstrăv afumat în cetină de brad, brânză naturală de vacă si oaie – toate aduse de la poalele Rarăului.
La același nivel se află și Meat Concept Store, un magazin cu aer modern, occidental, foarte primitor, unde cumpărătorii pot găsi carne proaspătă de la producători locali, dar și diferite specialități: delicatese de vită premium din Argentina, Uruguay sau Brazilia, cunoscute pentru gustul deosebit. Aici, carnea de vită fragedă este maturată uscat timp de minimum 30 de zile, în aparate speciale Dry Ager, prevăzute cu pat de sare din Himalaya, care absoarbe umiditatea și bacteriile. Clienții găsesc aici și cârnați făcuți ca pe vremuri, din bucăți de carne tăiate la cuțit, pentru a le păstra gustul autentic, costițe de porc bine condimentate, steak-uri fragede sau burgeri suculenți.
Un alt magazin din galeria dedicată antreprenorilor locali este La Sibieni, locație care a devenit foarte cunoscută printre consumatorii de produse naturale, tradiționale, autentic românești, provenite din Mărginimea Sibiului. Mai precis, din comuna Jina, o localitate recunoscută și peste hotare drept o regiune de oameni gospodari, cu o experiență vastă în domeniul oieritului. Tocmai de aceea, în magazin găsim o serie întreagă de delicatese obținute din laptele de oaie, dar și specialități din carne afumată în mod natural, lent, cum se făcea pe vremea bunicilor.
Status Coffee este locul, unde, după o sesiune de shopping, ieșenii se pot relaxa la o cafea deosebită. Aflată tot la nivelul -1, cafeneaua arată fără tăgadă cum poate fi transformată pasiunea unor întreprinzători într-o afacere de succes.
Două etaje mai jos de Auchan, la nivelul -2, Kosarom Fine Store își așteaptă cumpărătorii într-un spațiu elegant, un concept nou, deschis prima dată în Palas Mall. Noul outfit al Kosarom propune produse de calitate premium, precum jambon, antricot de vită cu os maturat, dar și o selecție de brânzeturi fine și vinuri alese. Pasionații gastronomiei italiene au descoperit de ceva timp, prin intermediul magazinului La Bottega (un alt business local, situat în Rond Auchan), că poți găti un prânz sau o gustare ca la Roma fără să fii nevoit să ajungi în peninsulă. Sutele de delicatese specifice bucătăriei mediteraneene aduc la Iași, în Ansamblul Palas, o mică, dar semnificativă parte a „patrimoniului” gastronomic italian.
În proiectele IULIUS, din cei 300.000 mp de retail ponderea chiriașilor locali este de peste 16%, iar a celor naționali de circa 20%. Compania își continuă misiunea de a-i încuraja pe tinerii antreprenori și de a sprijini mediul local de afaceri și prin organizarea de evenimente dedicate acestora. De curând, în parcul Palas a fost organizat și Festivalul Gusturile Toamnei, unde au participat peste 20 de antreprenori locali.