Proiecte publice
Trei ofertanți, inclusiv UMB, pentru construirea unei porțiuni din sectorul montan al autostrăzii A8
CNAIR a primit trei oferte la licitația de proiectare și execuție a sectorului Pipirig – Leghin, parte din tronsonul montan al autostrăzii A8. Valoarea estimată a contractului se ridică a 3,4 miliarde lei (fără TVA) – serviciile de proiectare au ca termen 12 luni, iar cele de execuție 36 luni.
Segmentul are o lungime de 19,3 km, iar lucrarea cuprinde construirea a 7 tuneluri (în lungime totală de 1,44 km), alături de 46 poduri, pasaje și viaducte, în condițiile în care cel mai lung viaduct are o lungime de 428 metri.
Care sunt ofertanții la licitație:
- asocierea Danlin XXl (lider) – Intertranscom Impex – Mithras Build (România)
- asocierea Ozaltin – Infravis (Turcia)
- asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostradre – Euro-Asfalt (România – Bosnia Herțegovina)
Ozaltin este unul dintre ofertanții și în cazul segmentului Miercurea Nirajului și Sărățeni, unde concurează împotriva unei alte firme din Turcia. UMB este antreprenorul general al lucrărilor la autostrada A7, precum și pe segmentul Leghin – Moțca, capătul sectorul montan al autostrăzii A8 și care asigură continuitatea porțiunii Pipirig – Leghin pentru care a licitat în prezent. Danlin XXL s-a remarcat, în ultimii ani, prin dese contestații depuse la licitații de anvergură.