Connect with us

SCHIȚE Centrul logistic Kaufland din Miroslava: primele detalii despre amplasarea halelor

Depozitul va fi construit pe terenul din plan depărtat

Investiții private

SCHIȚE Centrul logistic Kaufland din Miroslava: primele detalii despre amplasarea halelor

Kaufland va începe construcția centrului logistic din Miroslava în cursul anului viitor, conform estimărilor APIX.ro, având în vedere pașii repezi pe care îi face compania în demararea efectivă a proiectului. APIX.ro prezintă astăzi în premieră amplasamentul exact al centrului logistic și planșa urbanistică a proiectului.

Anterior, APIX.ro a detaliat, în exclusivitate, indicatorii urbanistici și componentele proiectului.

Amplasamentul investiției – centrul regional multifuncțional va fi construit în imediata vecinătate a parcului industrial I Miroslava, cel de lângă fabrica BorgWarner (fostul Delphi)

Așa cum APIX.ro a relatat anterior, centrul va fi amenajat pe un teren care are o suprafață de 402.440 mp (40 hectare), iar construcțiile propuse de companie vor ocupa 70%.

Regimul de înălțime este propus la subsol, parter, 2 etaje și mansardă, cu o înălțime maximă de 45 metri – înălțime similară cu cea a unui bloc de locuințe cu 14 etaje. Proiectul prevede amenajarea a 10 hale în patru clădiri, după cum urmează:

  • Corp 1, un depozit de 77.800 mp, care va cuprinde 8 hale: 2 de fructe și legume (câte 9.900 mp fiecare și o înălțime de 15 metri) și 6 de diverse mărfuri (cu suprafețe între 10.000 și 20.000 mp și o înălțime de 25 metri)
  • Corp 2, un depozit de 7.500 mp, care va cuprinde o hală cu diverse mărfuri – construcția va avea o înălțime maximă de 45 metri
  • Corp 3, un depozit de 12.400 mp, care va cuprinde o hală cu diverse mărfuri – construcția va avea o înălțime maximă de 45 metri
  • Corp 4, un depozit non-food, cu o suprafață de 2.088 mp
  • Corp 5 – cabină control acces, cu o suprafață de 570 mp
Planșa urbanistică: după cum se poate observa, halele cu o înălțime de 25 m sunt dispuse spre calea ferată, iar cele de 45 m sunt în spatele acestora. Pe latura sud-estică a amplasamentului sunt propuse locuri de parcare, inclusiv cele pentru TIR-uri, în condițiile în care accesul în situația actuală la terenul studiat se face din strada Brătuleni (care asigură legătura cu drumul european DN28 și șoseaua de centură DN28D) prin intermediul drumurilor interioare din incinta Parcului Industrial I

Fiecare hală va avea spațiu de încărcare/descărcare, în general fiind vorba despre cel puțin 28 porți/hală. Potrivit documentelor consultate de APIX.ro, parcarea centrului va dispune de 435 de locuri pentru vehicule mici și 169 locuri pentru TIR-uri.

Coordonator al proiectului Apix.ro, lucrează în presă din anul 2005. De-a lungul timpului, a colaborat atât cu mass-media locale, cât și centrale.

Articole din categoria Investiții private

Trafic

Facebook

Tu știi în ce cartier stai?

Cele mai citite articole din ultima lună:

To Top