Connect with us

Cine sunt firmele care vor să facă proiectul pentru centura Uricani – Cicoarei

Proiecte publice

Cine sunt firmele care vor să facă proiectul pentru centura Uricani – Cicoarei

Autoritățile centrale au înregistrat trei oferte la licitația pentru elaborarea proiectului tehnic și a detaliilor de execuție în ceea ce privește tronsonul Uricani – Cicoarei, sector parte din șoseaua de centură a Iașului. Tronsonul are o lungime de peste 8 km. Valoarea contractului de proiectare ajunge la 1,5 milioane lei.

Doi ofertanți sunt din Cluj și, respectiv, Oradea, iar liderul asocierii ofertante este o firmă recent înființată în București dar care are parteneri italieni:

  • NV Construct – firma din Cluj are 9 subcontractanți: DTG Alfa, Institutul de Arheologie Vasile Parvan, Tera Design Studio, Construcții Feroviare Mureș, Utilitar Fluid Construct, Energobit Control Systems, Expertus, PFA Cristina Gligor și Lifeconstruct
  • Proiect Construct Regiunea Transilvania, din Oradea, cu 4 subcontractanți: Road Design ASP, Proiectantul SRL, SICAP Project și Total Business Land
  • asocierea Way Research Prospect DRILL 3TI Progetti Italia Ingegneria Integrata S.P.A.

Toate firmele care participă la licitație au o experiență bogată în realizarea de proiecte de infrastructură rutieră.

Traseul „centurii ușoare” (cu roșu)

„Lungimea totală a variantei de trafic ușor cu traseul modificat este de 8,175 km. De asemenea, la solicitarea CL Iași, a fost proiectată o penetrație către cartierul Dacia, care se desprinde din varianta de trafic ușor la km 4+755, traversează cu un pod râul Bahlui și debușează în str. Strămoșilor, lungimea arterei fiind de 0,61 km”, se arată în caietul de sarcini.

Varianta de trafic ușor se desprinde din varianta de trafic greu, la intrarea în localitatea Uricani, print-o intersecție giratorie și se desfășoară paralel cu râul Bahlui, la baza dealului Catolicilor. Acest sector se termină la intrarea pe str. Cicoarei și are o lungime de 4,95 km. Cel de-al doilea sector se suprapune pe amplasamentul str. Cicoarei (intersecție cu Calea Galatei) și, apoi, pe str. Arh. Ioan Berindei până la intersecția cu str. Nicolina.

În ceea ce privește penetrația către cartierul Dacia, legătura se desprinde din centura „ușoară” la km 4+755, se îndreaptă spre râul Bahlui pe care îl traversează cu un pod, și se finalizează după digul de apărare la intersecția cu str. Strămoșilor.

Continue Reading

Alte articole din categoria Proiecte publice

EXCLUSIV apix.ro:

Mobilitate urbană

Facebook

Tu știi în ce cartier stai?

Cele mai citite articole din ultima lună:

To Top